Które dni sprzedażowe są najważniejsze – sprawdziliśmy!

Każdy przedsiębiorca działający w branży e-commerce musi dokładnie orientować się, które dni w roku są najistotniejsze dla uzyskania satysfakcjonujących wyników sprzedażowych. W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jakie są najważniejsze dni sprzedażowe w roku. Zapraszamy serdecznie do wnikliwej lektury! 

Najważniejsze dni sprzedażowe w roku  

W każdym roku są takie dni, w których sprzedaż wybranych produktów wzrasta w sposób znaczący. Z racji tego, iż każdy kupujący szuka dla siebie jak najlepszych okazji, żeby wydać swoje ciężko zarobione pieniądze. Z tego względu każdy właściciel e-sklepu powinien dokładnie weryfikować, kiedy klienci są najbardziej aktywni w sieci. Warto też podzielić klientów na grupy docelowe. Pozwoli to na trafienie z poszczególnymi kampaniami marketingowymi do wyselekcjonowanych grup odbiorców w sposób bardzo skuteczny.

Walentynki, 14 lutego – dzień, w którym zakochani nie liczą złotówek 

14 lutego to wyjątkowa data w kalendarzu. W tym dniu zakochani nie zastanawiają się dokładnie nad ilością wydanych przez siebie pieniędzy. Dla e-sklepów jest to doskonała okazja na to, by zwiększyć swoje wyniki. W Walentynki kupującymi najczęściej są mężczyźni. 14 lutego to doskonała okazja, aby sprawić swojej drugiej połówce jakiś cudowny prezent. Dla branży e-commerce święto zakochanych to prawdziwa żyła złota!

Dzień Matki, 26 maja 

Kolejna data, którą zna doskonale każdy z nas, czyli 26 maja, Dzień Matki. W tym dniu kupujemy masę prezentów dla swoich ukochanych mam. Warto o tym dniu nie zapomnieć i przygotować dla swoich klientów jakieś ciekawe promocje i bonusy.

Sprawdź https://dealavo.com/pl/2019/04/15/najwazniejsze-dni-sprzedazowe-i-jak-je-wykorzystac/

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *